فهرست منابع
الف: منابع فارسی:
- احمدی، غلام علی. (1382) ، "ایگاه و نقش ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در آموزش و یادگیری فرایند- مدار". تهران: مجموعه مقالات اولین همایش ارزشیابی تحصیلی.
- بازرسی و ایمنی نهاجا، (1385)، "سال نامه سوانح هواپیماهای نیروی هوایی (تجزیهوتحلیل)"، چاپخانه مرکزی نهاجا.
- حسنی، فرنود (1382)، " آموزش در هزاره سوم آموزش تکنولوژی-تکنولوژی آموزش"، تهران: آگاه.
- سرمد، زهره، عباس بازرگان، الهه حجازی. (1377)، "روشهای تحقیق در علوم رفتاری"، تهران: آگاه.
- سیف، علیاکبر. (1384)، "سنجش فرایند و فرآورده یادگیری: روشهای قدیم و جدید"، تهران: دوران.
- کیانی، فریبا و سماواتیان، حسین و پورعبدیان، سیامک (1389)، "آموزشهای ایمنی، حمایت سازمانی ادراکشده برای ایمنی و رویدادهای مرتبط با ایمنی"، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال پنجم، شماره 20.
- کیانی، فریبا و همکاران، (1391)، "اثربخشی آموزشهای ایمنی برافزایش هوشیاری ایمنی با توجه به نقش تعدیلکننده کانون کنترل کارکنان در شرکت ذوبآهن اصفهان"، فصلنامه افق دانش دوره 18، شماره 5 (ویژهنامه)
- گل گوند، فرخنده، (1386)، "مقایسه تأثیر روش تدریس فعلی با روش تدریس مبتنی بر پژوهش و اکتشاف در پایه اول متوسطه"، مجموعه مقالات همایش ارزشیابی تحصیلی، تهران.
- محمودی، جعفر و همکاران، (1387)، "بررسی چالشهای توسعه مدارس هوشمند در کشور، نوآوریهای آموزشی"، شماره 27.
- مروی نام، محمدرضا و همکاران، (1390)، "الگوی عوامل مؤثر در بروز سوانح هوایی، نشریه مهندسی هوانوردی"، دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، سال سیزدهم، شماره 2.
- نصیر زاده، عزیز و مروی نام، محمدرضا و بخشنده، محمد (1391) "افزایش ضریب ایمنی پرواز با طراحی بانک دادهها"، نشریه مهندسی هوانوردی، دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، سال چهاردهم،.
ب: منابع انگلیسی:
-Human factors training manual-Doc 9683-An/950
-Human Factors in Fatal Aircraft Accidents (1996) ISBN 0 642 24817 6و April و Department of Transport and Regional Development Bureau of Air Safety Investigation